Tu cînd ai citit ultima data o carte?

joi, 29 decembrie 2011

O întrebare buna,pe timpuri  cînd totul se face în fugă si din ce în ce mai electronic. Si totuşi,pot sa afirm ca cărţile au mai rămas încă o pasiune, nu neapărat pentru cei nostalgici sau romantici, ci pentru cei sensibili la frumuseţile din jur,care au înţeles ca o carte îţi lasă cea mai mare libertate,de a-ti imagina, de a trai si de a-ti crea propria intelegere.Cati dintre voi au citit o carte?? si dacă ati  facut-o atunci cat timp a trecut de atunci??De fapt suna cam banală întrebarea,ar trebui puţin modificata, întrebarea "cînd ai citit ultima carte?" se adresează celor mai în vîrsta.,cei tineri trebuie întrebaţi: "Aţi citit vreodată o carte?".

7 comments:

godless spunea...

Ieri. ”Omul invizibil” de wells. Tu? Și ce îți place?

amira spunea...

eu nu am citit demult :blush:,imi plac romanele,cu eceptia celor despre razboi sau fantastice :)

Unknown spunea...

uimitor

amira spunea...

stiu :P

Burduniuc spunea...

eu nu am citi nish o carte
shi nici nu am de gind

amira spunea...

Burduniuc,nici nu trebu,foarte rea idee sa ai in gand asa nebunie,pentru ce tie? :D :D

Anonim spunea...

stranii intrebari, cred ca iti trebuie alt anturaj.
p.s. ma ierti ca sunt asa de rea:D

Trimiteți un comentariu